Opkøb af kontormøbler
Vi køber partier af kontormøbler, konferencemøbler, kantinemøbler mv. i forbindelse med flytninger, konkurser og lignende.
Ved større partier forstås eks. +30 arbejdsstationer, komplet møblement til kantiner, lækre konferencesæt, designmøbler mv. I tilfælde hvor du ligeledes står overfor at anskaffe nye møbler, så har mindre partier af møbler i opkøb også vores interesse.
Derfor skal du vælge jkOffice til opkøb af dine kontormøbler
- Professionelt fra A-Z.
- Hurtig afhentning og fleksibel i forhold til dine ønsker.
- Stor erfaring med sager med op til 1.000 arbejdspladser af gangen.
- Kan kombineres med jkOffice koncepterne, FlytteService og DomicilSalg.
- Vi gør en stor indsats for at så meget som muligt kan genbruges.
Vi søger altid større eller mindre partier af følgende:
- Hæve-/sænkeborde
- Kontorstole af kvalitetsmærker
- Konferencemøbler
- Kantinemøbler
- Whiteboards
- Skillevægge
Vores professionelle personale har meget erfaring med afhentning af møbler i egne lastbiler. Ved de helt store sager tilknytter vi gode samarbejdspartnere, som vi stoler 100% på. Vores service er altid i top, vi er fleksible og går meget langt for vores kunder. Har du specifikke ønsker, vil vi altid forsøge at imødekomme dem.
Samtidig får du 200% god karma, da alle møbler, som vi ikke kan videresælge, vil blive doneret væk eller sendt til genanvendelse (spånplader, omsmeltning mv.)