Hvem er jkOffice
Vores bæredygtige udgangspunkt er at skabe en cirkulær livscyklus for vores kunders produkter. En proces, som ikke blot bidrager til den grønne omstilling, men som kan dokumenteres via reelt håndfaste data. Denne datadrevne tilgang sikrer, at vi altid er i stand til at optimere vores kunders miljøpåvirkning og kan dokumentere den.
Hvad gør vi?
Vi hjælper virksomheder med at gøre ellers statiske produkter som kontorindretning og inventar bæredygtige.
Det gør vi ved at tilbyde en totalløsning, hvor vi håndterer de eksisterende inventarløsninger, genbruger mest muligt til nye løsninger og tracker den samlede CO2 belastningen. Hos jkOffice får du en sparringspartner, som kan hjælpe dig med at skabe et bedre, grønnere og mere bæredygtigt kontormiljø.
Fordele
- Dokumenteret CO2 footprint med certificering
- Klimavenlige løsninger i form af refurbished produkter
- Total løsning fra domicil til hjemmekontor
- Markedets mest fleksible kort- og langtidslejeløsninger
- Skræddersyede løsninger/sortiment
- Turn-key solution, inkl. returtagning af eksisterende udstyr
- Stort lagerført sortiment sikrer hurtig levering
- Høj grad af fleksibilitet uanset løsningens størrelse
- Socialt ansvarlig produktion via jobprøvningsforløb
Salg
Morten Kyed
Peter Max Holm
Troels Andersen
Patrick Munkholt Harbo
Marketing og ecommerce
Sara Lind
Cecilie Zeulner
Indkøb
Økonomi
Bill Sørensen
Bente Krogh Andersen
Service, produktion og logistik
Grigore Pojoga
Tanja Lind Andersen
Hubi Borderwiz
René Laskovsky
Mindugas Paskonis
Dominik Olaszewski
Henvendelser ang. indkøb
Har du partier af kontor- eller konferencemøbler, du gerne vil sælge videre, så læs mere om betingelser for opkøb her.
Henvendelser ang. reklamation
Har du brug for at kontakte os ang. en reklamation og er dit/dine møbler dækket af garantien, så læs mere om vores betingelser her.