Ring mig op!

Fra
Til
Time range is not valid

Information

Nyheder

Handelsbetingelser

Garanti / reklamationsret

Vi yder 10 års garanti på alle møbler fra vores nye sortiment og 2 års garanti på alt fra det brugte sortiment.

 

Forsendelse

Lagerførte møbler kan vi normalt levere indenfor 10 hverdage med egen bil.

Vi forbeholder os dog retten til at udskyde leveringen med yderligere, hvis andre leveringer i jeres område bliver udsat.

Pris for levering med en af vores biler og en chauffør:

Pris for levering til kantsten koster 595 + moms.

Ved online bestilling på over 750 kr ex moms er fragten gratis til kantsten/pakkeshop. Da det sparer os tid i ordrehåndteringen.

Ved levering til ikke brofaste øer samt udlandet skal vi kontaktes for en pris.

Der er også mulighed for levering med ekstern fragtmand og Post Danmark. Her gælder deres dagspris.

Hvis du ønsker opbæring kan du finde de aktuelle priser her.

Ved modtagelse af en ordre skal du kvittere for modtagelsen. Kvitteringen er din accept på at varerne er som de skal være, at der ingen transportskader er eller lignende. Skulle der være nogle ting som ikke er i orden så kontakt os med det samme og før du kvitterer!

Reklamation og ombytning

Hvis en vare mod forventning går i stykker indenfor garantiperioden, reparerer vi naturligvis varen, eller ombytter til tilsvarende.

Ved reklamationer vedrørende transportskader skal disse straks fremsættes overfor chaufføren/ved at kontakte os.

Andre reklamationer af fejl og mangler skal fremsættes skriftligt, senest 8 dage efter modtagelsen.

Returnering og refusion

B2C / Privatkunde: Hvis du fortryder et online køb har du som privatperson 14 dages returret med pengene retur + 14 dage til at levere varerne retur. Altså samlet 30 dage til at returnere varerne til os.

Eventuelle fragtomkostninger i forbindelse med returnering, betales af køber selv.

B2B /Erhvervskunde: Når en ordre er bekræftet mundtligt eller på skrift er der ingen fortrydelsesret for b2b ordre.

Ved fysiske salg eks. DomicilSalg og andre outlets og fysiske udsalg, købes varerne som beset og der er ingen returret, mm. andet er aftalt.

Betaling og ejendomsforhold.

Betaling og ejendomsforhold.

Ejendomsretten til de solgte produkter forbliver hos sælger, indtil hele købesummen er betalt.

Det er muligt at betale via. bankoverførsel / Faktura, DanKort og EAN.

Fakturabetaling er kun en mulighed for B2B kunder. Ved betaling via faktura skal købsummen betales senest 8 dage efter fakturadato, mm. andet er aftalt. Ved for sen betaling pålægges rykkergebyr.

Privatpersoner og kunder, som ikke har handlet hos os før, kan blive bedt om hel eller delvis forudbetaling.

Ved betaling med Dankort hæves pengene samme dag, som møblerne afsendes.

Alle priser på hjemmesiden er ex. moms.

Kontaktinformation

jkOffice Aps

Hovedkontor og showroom: Jens Olsens Vej 9, 8200 Aarhus N. Tlf. nr: 71 45 60 00

Brøndby showroom: Vallensbækvej 6c, 2605 Brøndby. Tlf. nr: 35 82 58 00

E-mail: info@jkoffice.dk

CVR nr: 3339 7267

Bankkonto:

Sparekassen Kronjylland

Kontonr.:6181 / 0009817301

IBAN-nr.: DK6361810009817301

SWIFT-kode: KRONDK22