Din email er allerede på listen
Alle felter er påkrævet
Husk at godkende vores privatlivspolitik og marketingsvilkår
Mange tak for din interresse. Du hører nærmere fra os.
Lejeaftaler kan indgås på ordre over 10.000 kr ex. moms og er udregnet ved en lejeperiode på 60 mdr. og en restværdi og anskaffelsessum på 0 kr. Læs mere.
Kontakt os via nedenstående formular for at høre mere fra en salgskonsulent.
Varen er nu lagt i din kurv
Der er 0 varer i din kurv Der er 1 vare i din kurv
Woody startsæt fra Chat Board med tuscher, magneter, rens og tavlesvamp....
Startsæt til Chat Board - Neon 2. Sættet indeholder tavlesvamp, rens,...
Flot arbejdsstation som består et kvalitets hæve-/sænkebord fra svenske...
Dette tilbud er til dig som skal bruge et enkelt hæve-/sænkebord på...
Flot demo hæve/sænkebord, hvor standen er som ny. Hvid plade med...
De fleste virksomheder kender til de mange fordele ved at leje/lease firmabilerne, derfor er det også den løsning de fleste virksomheder vælger, når der skal anskaffes nye firmabiler.
Men vidste du at du får de samme fordele når du lejer/leaser dine kontormøbler? For det gør du faktisk og vi oplever en stigende interesse for den mulighed.
Udover de velkendte facts ift. likviditet når man lejer frem for at købe, er det også et meget bæredygtigt valg. Det er 100% cirkulært at der er en plan for hvad der skal ske med dine møbler, når du ikke skal bruge dem længere.
Leje af kontormøbler er kun muligt for virksomheder. Er du privat person, så kan vi desværre ikke tilbyde lejeaftaler.
Eksemplerne herunder er, ligesom alle lejepriserne i vores webshop udregnet ud fra følgende kriterier:
Lejeperiode på 60 mdr. - Fast rente - Kvartalsvis forudbetaling - Restværdi og anskaffelsessum = 0%.
Når du forespørger på leje af møbler til dit behov, så udregnes din pris ift. dine ønsker og behov, og lejepriserne i eksemplerne og i webshoppen må ses som vejledende.
Vi samarbejder med en autoriseret finansiel partner ift. leje af møbler. Denne partner vil kreditvurdere virksomheder som ønsker at leje møbler hos os.
Helt lavpraktisk foregår det således at, vores finansielle samarbejdspartner køber møblerne af os, som så lejer dem videre til dig. I hele perioden har du fuld brugsret over møblerne og alt kontakt i forbindelse med vejledning, service og evt. reklamation foregår direkte mellem jkOffice og dig.
Hvis du overvejer, at udvide din aftale med andre møbler eller ændre den på anden vis, går du direkte til jkOffice, som beregner en evt. anden lejepris for den resterende periode.
Efter endt lejeperiode skal du anvise hvad der skal ske med møblerne. Du kan beholde dem mod betaling af evt. restværdi 0-10%. Hvis du ønsker at afhænde møblerne, vil jkOffice tilbagekøbe dem til en pris som vi aftaler. Denne pris kan aftales både ved indgåelse af aftalen, midt i perioden eller ved aftalens ophør.
Mange vælger, når aftalen udløber, at forny den, med nye møbler som passer et evt. ændret behov, eller med udstyr som er nyere, i et andet design eller lignende.
Korttidsleje tilbydes ligeledes kun til virksomheder. Vi definerer korttidsleje som leje i perioder på 3-24 mdr. For at blive godkendt til korttidsleje vil der være nogle kriterier som virksomheden skal leve op til. Kriterierne vil tilsvare kriterierne ved leje i 24-60 mdr.
Lejepriser for korttidsleje aftales efter omstændighederne. Kontakt os for mere info om denne løsning. Korttidsleje foregår ikke igennem en eksternt samarbejdspartner, men direkte mellem jkOffice og din virksomhed.