Nyhedsbrev
Ring mig op!

Fra
Til
Time range is not valid

Producenter

Information

Kategorier

Leje af kontormøbler

De fleste virksomheder kender til de mange fordele ved at leje/lease firmabilerne, derfor er det også den løsning de fleste virksomheder vælger, når der skal anskaffes nye firmabiler.

Men vidste du at du får de samme fordele når du lejer/leaser dine kontormøbler? For det gør du faktisk og vi oplever en stigende interesse for den mulighed.

Udover de velkendte facts ift. likviditet når man lejer frem for at købe, er det også et meget bæredygtigt valg. Det er 100% cirkulært og sundfornuft, at der er en plan for hvad der skal ske med dine møbler, når du ikke skal bruge dem længere.

Leje af kontormøbler er kun muligt for virksomheder. Er du privat person, så kan vi desværre ikke tilbyde lejeaftaler.


Fordele ved at leje kontormøblerne

  • Bygger på en cirkulær tankegang
  • 100% fradragsberettiget ydelse
  • Omkostningerne fordeles over flere måneder.
  • Belaster ikke din likviditet.
  • Du undgår at belaste muligheden for lån og kreditter i banken.
  • Muligheden for udskiftning gør, at du hele tiden kan være med på det nyeste tekniske niveau, og dermed øge din konkurrenceevne.
  • De faste ydelser gør det let at kalkulere udgifterne.
  • Skræddersyet løsning til dit behov.
  • Du har fuld brugsret til møblerne.

Fakta om lejeaftalen

  • Kun muligt for virksomheder.
  • Udregnes individuelt ud fra dine behov, priser på webshop er vejledende.
  • Mulighed for restværdi på 0-10%
  • Lejeperioden aftales individuelt. Normalt fra 24 - 60 mdr. men ned til 6 mdr. er muligt.
  • Betalingsperiode laves efter jeres ønsker.
  • Muligt på ordre fra 25.000 kr. og opefter. Intet max beløb!
  • Mulighed for løbende at tilpasse aftalen og tilføje flere møbler til aftalen når behovet ændres.
  • Muligt at finansiere brugte såvel som nye kontormøbler.
  • Mulighed for at afsætte møblerne til jkOffice efter endt lejeperiode, efter nærmere aftale.
  • Evt. fragt og serviceydelser er ikke indregnet i lejeprisen.

Samarbejdspartner ift. leje og leasing

Vi samarbejder med en autoriseret finansiel partner ift. leje af møbler. Denne partner vil kreditvurderer virksomheder som ønsker at leje møbler hos os.

Helt lavpraktisk foregår det således at, vores finansielle samarbejdspartner køber møblerne af os, som så lejer dem videre til dig. I hele perioden har du fuld brugsret over møblerne og alt kontakt i forbindelse med vejledning, service og evt. reklamation foregår direkte mellem jkOffice og dig.

Hvis du overvejer, at udvide din aftale med andre møbler eller ændre den på anden vis, går du direkte til jkOffice, som beregner en evt. anden lejepris for den resterende periode.

Efter endt lejeperiode skal du anvise hvad der skal ske med møblerne. Du kan beholde dem mod betaling af evt. restværdi 0-10%. Hvis du ønsker at afhænde møblerne, vil jkOffice tilbagekøbe dem til en pris som vi aftaler. Denne pris kan aftales både ved indgåelse af aftalen, midt i perioden eller ved aftalens ophør.

Mange vælger, når aftalen udløber, at forny den, med nye møbler som passer et evt. ændret behov, eller med udstyr som er nyere, i et andet design eller lignende.

Leje af kontormøbler i kortere perioder

Korttidsleje tilbydes ligeledes kun til virksomheder. Vi definerer korttidsleje som leje i perioder på 6-24 mdr. For at blive godkendt til korttidsleje vil der være nogle kriterier som virksomheden skal leve op til. Kriterierne vil til svare kriterierne ved leje i 24-60 mdr.

Lejepriser for korttidsleje aftales efter omstændighederne. Kontakt os for mere info om denne løsning. Korttidsleje foregår ikke igennem en eksternt samarbejdspartner, men direkte mellem jkOffice og din virksomhed.