Din email er allerede på listen
Alle felter er påkrævet
Husk at godkende vores privatlivspolitik og marketingsvilkår
Mange tak for din interresse. Du hører nærmere fra os.
Lejeaftaler er muligt på ordre over 25.000 kr. ekskl. moms og har en binding på min. 3 mdr. Priseksemplerne i webshoppen er beregnet ved 60 mdrs. binding. Læs mere.
Kontakt os via nedenstående formular for at høre mere fra en salgskonsulent.
30001260
30001217
30001208
30001205
30001203
Hvis du vælger at installere en receptionsskranke i din virksomheds indgangsparti, foyer eller reception, sikrer du helt naturligt, at både medarbejdere og besøgende har et naturligt fokuspunkt fra det øjeblik, de træder ind af døren. En skranke er et møbel af en vis størrelse, og med en eller to receptionister ved den kan nyankomne ikke være i tvivl om, at det er her, de skal henvende sig for at blive sendt videre i systemet eller for at få vejledning i, hvem de skal tale med og hvor. Derfor er det også enormt vigtigt, at du vælger en receptionsskranke, der både er dekorativ, indbydende og kan tåle at dominere lokalet. Se vores nye Skranker
jkOffice har:
Nedenfor kan du se nogle af de brugte receptionsskranker, vi for tiden har i vores sortiment.
Her kan du læse vores rengøringsvejledninger til skranker.
En receptionsskranke kan, ud over at være fokuspunktet og det naturlige centrum i din virksomheds reception eller indgangsparti, tjene adskillige formål. Vælger du eksempelvis at investere i en skranke, som er udstyret med reoler og skabe på indersiden, får du lige pludselig et stort opbevaringsområde, hvor du nemt kan gemme dokumenter, mapper og kontorudstyr af vejen, så det ikke ligger og roder i dit aktive kontorlandskab. Og køber du måske en skranke med underhylde, kan receptionen nemt indrettes til at fungere som et ekstra kontor, som kan anvendes hvis pladsen er trang i kontormiljøet eller der er særlig travlt på din arbejdsplads.
Skranker kan desuden også bruges som anretterbord til særlige arrangementer eller blot til daglig brug i kantinen, som bardisk til firmafesten eller som velkomstområde til en konference eller til en dag, hvor du måtte have lyst til at invitere dine kontakter til networking og social omgang med hinanden.
Når nu receptionsskranken som oftest vil stå som det dominerende møbel i dit indgangsparti eller foyer, er det naturligvis også essentielt, at du investerer i en skranke, der matcher sine omgivelser og det øvrige møblement i receptionen. Receptionsskranker fås i mange stilrene designs og farver, så hvad end du måtte vælge at investere i en lys disk, en mere dominant sort eller en skranke i metal eller i en af de mange trænuancer, der findes på markedet, kan vi hos jkOffice garanteret hjælpe dig. Vi indkøber hele tiden både nye og brugte receptionsskranker og kan fremskaffe endnu flere, hvis du har specifikke ønsker til, hvordan modtagelsesområdet i din reception skal se ud.
Derudover kan vi selvfølgelig også hjælpe dig med at finde de perfekte lounge- og receptionsmøbler, som matcher netop den receptionsskranke, du har valgt. Om du vil have stilrene, diskrete cafeborde med stole, om du vil have et højborde med barstole eller taburetter, eller om du har set dig varm på noget helt tredje, kan vi uden tvivl hjælpe dig med at finde frem til det ideelle møblement.
Selv om vi både sælger nye og brugte skranker, gør vi altid en målrettet indsats for, at du får et møbel af højeste kvalitet med lang levetid, uanset om du vælger at købe nyt eller brugt. Vi sælger kun møbler, der lever op til vores egne høje standarder. Derfor har vi en fast proces, som vi gennemgår, når vi får brugt møblement på lager:
Der er nu kun tilbage for dig at tage et kig på vores brugte receptionsskranker her på siden eller kontakte os telefonisk eller på mail, hvis du ikke lige finder det møbler, du drømmer om.
Følg os