Ring mig op!

Fra
Til
Time range is not valid

Information

Nyheder

Nye møbler

Hos jkOffice kan vi hjælpe dig med nye møbler af enhver art, når du skal indrette eller forny dit domicil, dit kontorlandskab, kantine, reception eller hvor du måtte have brug for et touch af elegance og tidløshed i dit møblement.
Vi specialiserer os i kontormøbler af enhver slags, og vil til enhver tid kunne indrette dine kontorer og arbejdsmiljøer på en måde, der både understreger stil og god smag, samtidig med at vi kan hjælpe med en indretning, der optimerer arbejdsprocesserne og understøtter et godt arbejdsmiljø.
Desuden står vi altid klar med solide og langtidsholdbare løsninger, når du skal indrette konferencerum, kantinereception eller afslapningsområder for dine medarbejdere.

Vi tilbyder:

  • Et bredt sortiment af håndplukkede kvalitetsmøbler til ethvert formål
  • De bedste møbelserier, med fokus på kvalitet, holdbarhed og godt design, til en rimelig pris
  • Ti års garanti på alt nyt møblement

Kort sagt: når du skal etablere og indrette din virksomheds rum, uanset formål, står vi klar med en kompetent vejledning og et solidt udvalg af nye møbler af høj kvalitet.

Nye møbler 14 varer

Underkategorier

  • Kontormøbler

    Vi har et bredt udvalg af kontormøbler fra vores egen serie. Vores sortiment i kontormøbler spænder vidt, og vi kan hjælpe med alt interiør til indretningen af dit kontor.

    Vores udvalg af nye møbler er altid:

    • Produceret i EU, ofte i Danmark og Sverige
    • Leveret af nøje udvalgte producenter
    • Udvalgt med fokus på kvalitet og fremstillet af de bedste materialer på markedet
    • Fremstillet med fokus på ergonomi og komfort

    I vores store udvalg af kontormøblement finder du komplette arbejdsstationer med ergonomiske hæve-/sænkeborde og kontorstole, som passer perfekt sammen. Vi tilbyder nemme, færdig-designede løsninger med tanke på stil og funktionalitet, men giver samtidig gode muligheder for at du selv kan designe dit arbejdsmiljø, præcis som det passer din personlige smag. Vi har et bredt sortiment, både blandt vores lager- og bestillingsvarer, af både individuelle skriveborde og stoleskillevægge og opbevaringsmøbler, der er ideelle kontormøbler til indretningen af dit kontorlandskab.

    Du kan læse vores rengøringsvejledning til arbejdsstationer her.

  • Konferencemøbler

    jkOffice er leveringsdygtige i alt hvad du måtte have brug for, når du mangler konferencemøbler til at indrette dine konference- og mødelokaler. Vi har naturligvis en mængde forskellige løsninger hvad angår, belysning, opbevaring samt forskelligt tilbehør til dine mødelokaler. Disse kan du finde i kategorien ”kontormøbler”. Men vi er også bevidste om, at konferencerum stiller helt andre krav end det almindelige kontormiljø og -landskab. Bordene skal være større og længere, stolene skal være dybere og med en øget komfort, og du skal have gode muligheder for at lave præsentationer, holde foredrag o.lign. Derfor har vi også et bredt udvalg af både lager- og bestillingsvarer, der kan give dit mødelokale det helt rigtige og personlige præg. Vi fører blandt andet:


    Nedenfor kan du tage et kig på vores store udvalg af konferencemøbler.

  • Kantinemøbler

    Hos jkOffice har vi et bredtfavnende og varieret sortiment af kantinemøbler til indretningen af din frokoststue og kantine eller måske endda konference- eller mødelokale. Vi har en stor mængde muligheder for at sammensatte løsninger med borde og stole, så du i høj grad kan få lov at designe og forme udtrykket i kantinen præcis efter din egen smag.

    Vi tilbyder:

    Vi har altid vores egne, europæisk producerede kvalitets-møbelserier på lager, og vi har flere samarbejdspartnere, som altid gladelig står klar med et yderligere sortiment, når vores eget ikke slår til. Vi er sikre på, at du hos jkOffice vil kunne finde lige netop det møbeludvalg og den indretningsløsning, du går og drømmer om. Kig dig endelig omkring på vores hjemmeside, eller besøg os i vores showrooms i Aarhus og København for at se vores store sortiment i kantinemøbler.

  • Receptions- og...

    Din måde at indrette med receptions- og loungemøbler kan betyde alt for hvordan besøgende, medarbejdere og samarbejdspartnere ser din virksomhed. Din reception, hvad enten det er en mindre modtagelse, der fungerer som gennemgang til dit kontorlandskab, eller det er en stor og rummelig lounge i et firmadomicil, vil altid være det første, en person ser, når vedkommende sætter foden inden for døren. Derfor vil alle uvægerligt bedømme virksomheden på det allerførste indtryk. Selv om sådan et indtryk kan justeres henad vejen, vil det altid sidde i personen, der kommer for at møde dig og dine medarbejdere. Og derfor er valget af de helt rigtige møbler til din reception eller lounge essentielt.

    Hos jkOffice forhandler vi blandt andet:

    Her kan du se et udsnit af det udvalg af receptions- og loungemøbler, som vi forhandler.

Viser 1 - 14 af 14
  • 3 995,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 9844

    Startpakke til GROW reolsystem. Et fleksibelt og stilrent reolsystem med mange muligheder. Sættet består af 2 store vange af ubehandlet eg samt 4 store hylder i sort linoleum. WO interiørs linoleum er et naturmateriale. Det er fremstillet af Linolie, træ mel og harpiks, hvilket gør, at det er biologisk nedbrydeligt. Materialet er designet til hverdagsbrug...

    3 995,00 kr + moms
    (4 993,75 kr)
  • 1 795,00 kr 2 095,00 kr På lager / bestillingsvare
    Tilbud!
    Varenr: 8462

    Sort skuffekassette med 3 skuffer. Øverste skuffe er med pennebakke og lås. Det er muligt at tilkøbe centrallås. Kontakt os hvis du ønsker dette.

    1 795,00 kr + moms
    (2 243,75 kr)
    2 095,00 kr
  • 795,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 6621

    Køreunderlag uden phthalater. Med pigge så det skal bruges på gulvtæpper. Transparant og med afrundede hjørner. Kanterne er skrå.Mål: 120x90cm højde 4mmEn god løsning for at minimere slid og mærker på gulvtæppet.Produceret af genanvendt pvc med vedvarende energi fra vindmøller.

    795,00 kr + moms
    (993,75 kr)
  • 6 095,90 kr 6 485,00 kr -6%På lager / bestillingsvare
    Tilbud!
    Varenr: 6003

    Arbejdsplads bestående af: Jk el h/s bord, med rekvisitskuffe og Infra kontorstol.

    6 095,90 kr + moms
    (7 619,88 kr)
    6 485,00 kr -6%
  • 995,00 kr 1 295,00 kr På lager / bestillingsvare
    Tilbud!
    Varenr: 6225

    Bordhængt skillevæg i sort. Skillevæggen er lydisoleret og meget praktisk til at dæmpe lyden i det åbne kontor. Skillevæggen monteres med 2 beslag, som du skal tilkøbe. Du kan bruge skillevæggen som opslagstavle.

    995,00 kr + moms
    (1 243,75 kr)
    1 295,00 kr
  • 11 995,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 8101

    SpaceCraft HEART er det første møbel i vores innovative møbelserie. Med SpaceCraft forener vi funktion med oplevelse og kreativitet. HEART er produceret af krydsfinérplader. Bordpladen er toppet med sort linoleum og opdelt i 6 felter som bryder den store flade. Bordet er monteret med industrielle møbelhjul, som giver den ekstra fleksibilitet. Prisen er...

    11 995,00 kr + moms
    (14 993,75 kr)
  • 9 495,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 6197

    Konferencebord til 14 personer. Bordpladen i sort linoleum og tøndeformet. Stellet er 5 søjleben i valgfri farve (Sort, grå, krom eller børstet stål) 10 års garanti!

    9 495,00 kr + moms
    (11 868,75 kr)
  • 2 495,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 6181

    Rundt konferencebord med bordplade af sort linoleum. Bordpladen på 100 cm i diameter. Udført med en kerne af MDF med en overflade af sort linoleum. Søjlen er 70 cm høj, udført i stål og du vælger selv om du ønsker en sort, grå eller krom. Samlet er bordet ca. 72 cm højt.

    2 495,00 kr + moms
    (3 118,75 kr)
  • 5 295,00 kr 7 095,00 kr På lager / bestillingsvare
    Tilbud!
    Varenr: 9340

    Kontorstol med ergonomi i centrum. Denne nytænkte kontorstol er designet til at revolutionere stillesiddende arbejde. Designet er ikke bare flot men også yderst funktionelt, da stolen hele vejen igennem kan indstilles og tilpasses den enkelte. Visionen med Spinella er, at skabe en stol hvor man kan sidde behageligt uden at overbelaste sin krop. Det er...

    5 295,00 kr + moms
    (6 618,75 kr)
    7 095,00 kr
  • 4 295,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 6317

    Hugo loungestol i PU og med aluminium fod. Denne loungestol egner sig rigtig fint i et venterum eller lignende. Da denne stol er polstret med PU, er den meget praktisk og kan nemt tørres over med en klud.Hvis du ønsker loungestolen polstret med et andet materiale er det også muligt. Læder er blandt andet en mulighed. Kontakt os for de forskellige...

    4 295,00 kr + moms
    (5 368,75 kr)
  • 1 195,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 8737

    SixtyOne passer med sit nordisk inspirerede design til mange formål. Vi anbefaler den som mødestol, kantinestol samt spisebordsstol. Stolen findes i mange kombinationer hvad stel og skal angår. Denne er i sortbejdset eg. Skallen er udført i sortbejdset krydsfinér (eg) og stellet med en metal ramme og ben af massiv eg. En meget solid og robust stol udført...

    1 195,00 kr + moms
    (1 493,75 kr)
  • 995,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 8460

    Agger barstol med sort stel og sort skal Stellet er fuldsvejset af stålrør Skallen er udført i formspændt krydsfinér med sort laminat Stolen er 80 cm høj Brug den ved højbordet, i receptionen eller lignende.

    995,00 kr + moms
    (1 243,75 kr)
  • 6 695,00 kr På lager / bestillingsvare
    Varenr: 6743

    Universal skranke til butik, udstilling, receptioner og lignende.Udført i 32mm MDF med hvid laminat.Kan indrettes med reoler, eller du kan placere et skrivebord i skranken. Kontakt os for de forskellige muligheder.

    6 695,00 kr + moms
    (8 368,75 kr)
  • 595,00 kr På lager / bestillingsvare
    Lagerstatus: 7 stk.
    Varenr: 6692

    595,00 kr + moms
    (743,75 kr)
Viser 1 - 14 af 14

Når du står for at skulle indrette din virksomheds lokaler med nye møbler, kan en lang række spørgsmål og konflikter hurtigt melde sig. Kan det indrettes i en ensartet stil, der sikrer harmoni i kontorlandskabet uden at blive kedeligt? Hvordan sikrer jeg en rød tråd i stil og design, som kan gå igen i alle firmaets lokaler? Og er det en nyetableret virksomhed: hvordan får jeg indrettet stilfuldt og gennemført, uden at det gør for stort indhug i firmaets kapital?
Mange flere spørgsmål og problematikker kan melde sig, men uanset hvad kan jkOffice hjælpe dig. Vi har flere års erfaring i stilfuld og fuldendt møbelindretning for virksomheder, uden at det skal koste dig en formue. Vi står til enhver tid klar med møbelløsninger i en enhver prisklasse, og vores omfattende sortiment, både af lager- og bestillingsvarer, kan til enhver tid opfylde selv den mest kræsne smag. Uanset hvor stor eller lille din virksomhed er, kan vi indrette kontorer, mødelokaler, konferencerum, reception, kantine og alle tænkelige rum fra gulv til luft; altid med fokus på en smagfuld, tidløs stil og en høj grad af funktionalitet.

Vi har et højt fokus på kontormøbler, og tilbyder blandt andet brede udvalg af:

  • Arbejdsstationer – slidstærke bordplader, hæve-/sænkeborde og kontorstole af enhver art
  • Skillevægge – der kan hjælpe med støjreduktion, lydabsorbering og opdeling af dit kontorlandskab
  • Opbevaringsmøbler – reoler og kassetter i en mængde forskellige designs, farver og udformninger
  • Belysning og kontorhjælpemidler


Alt designet og fremstillet med ergonomi, komfort, funktionalitet og smukt design for øje.

Desuden har vi brede udvalg af borde af enhver størrelse, stole til alle formål samt whiteboards og alt det tilbehør du kan forestille dig, når du skal indrette virksomhedens øvrige rum, om det så måtte være funktionelle møderum, hyggelige kantiner eller stilfulde receptioner, der skal møbleres.

Når møblerne blot trænger til en opgradering

Du kan sagtens stå i en situation, hvor du blot synes et enkelt rum eller et par arbejdspladser hist og her trænger til at blive shinet op. Det kan vi også hjælpe med. Vi kan tilbyde små og store løsninger til virksomheder af alle størrelser og typer, også selv om du måske har udbygget og kun mangler en ny løsning til et par nye rum. Eller hvis du blot har et par medarbejdere, der efterhånden har slidt deres møbler ned. Ingen udfordring er for stor eller for lille til os, når det gælder indretning og møblering.

Vores fokus er ikke blot på at sælge møbler, men også på at sikre os tilfredse kunder. Derfor tilbyder vi altid:

  • Møbler af høj kvalitet – fremstillet i Europa, ofte i Danmark, med henblik på høj kvalitet, slidstyrke og brugbarhed
  • Møbler, der er designet med henblik på at styrke et godt arbejdsmiljø – en glad medarbejder er en effektiv medarbejder
  • Ti års garanti på alle nyindkøbte møbler – både på vores lagerførte varer og på specialbestillinger


Kort og godt anser vi os selv for at være svaret på alle dine spørgsmål og ønsker, når det kommer til køb af nye møbler til din virksomhed.