Din email er allerede på listen
Alle felter er påkrævet
Husk at godkende vores privatlivspolitik og marketingsvilkår
Mange tak for din interresse. Du hører nærmere fra os.
Lejeaftaler er muligt på ordre over 25.000 kr. ekskl. moms og har en binding på min. 3 mdr. Priseksemplerne i webshoppen er beregnet ved 60 mdrs. binding. Læs mere.
Kontakt os via nedenstående formular for at høre mere fra en salgskonsulent.
30000967
30000966
30000843
30000842
30000833
I denne kategori gemmer vi diverse større og mindre produkter, som kan bruges til at shine din reception op og give den et ekstra touch af stilren finesse. Det drejer sig blandt andet om papirkurve, affaldsspande, askebægre, gulvtæpper, loungestole, lamper og spejle. I denne afdeling vil du med jævne mellemrum finde nye produkter, som alle har det tilfælles, at de får dit indgangsparti eller din foyer til lige at se lidt mere veldesignet, gennemført og professionel ud.
Smart magasinholder i hvid med hylder i glas. Mål: 90 x 60 x 33 cm (HxBxD) Farve: Hvid og glas
Flot magasinholder udført i bøgetræ og glas. Mål: 90 x 60 x 33 cm (HxBxD) Materiale: bøg og glas
Produkterne er, som du kan se ovenfor også ofte nogen, som kan passe ind i en lang række af din virksomheds andre lokaler, eksempelvis:
Ud over at vi hos jkOffice indkøber og videresælger brugte møbler, har vi også et bredt udvalg af diverse småting og tilbehør, som kan forskønne din reception, kantine, kontor, mødelokale eller dine medarbejderes og ansattes arbejdsmiljøer. Mange af dem kan du finde i denne kategori. Selv om det er brugte produkter, sætter vi altid en ære i, at de opretholder samme høje niveau af kvalitet og design som vores nye møbler, og at de samtidig vil have mange års levetid med daglig brug i sig, når vi videresælger dem. Derfor har vi vores faste procedure, når vi modtager brugte effekter på vores lager:
Der findes altid et utal af valgmuligheder for, hvordan du kan give dine lokaler rundt omkring i virksomheden et ekstra touch, som gør dem levende og hyggelige at opholde sig i, samtidig med at man stadig er på en arbejdsplads. Utraditionelt møblement som et højbord med barstole, eller måske endda en kaffebar, som dine medarbejdere kan samles om i kantinen, er helt sikkert et spændende valg, som vil få din virksomhed til at adskille sig. Det samme gælder muligheden for at lave en hyggekrog med bløde loungemøbler, sofaer eller lænestole et eller flere steder rundt omkring i virksomheden. Det kunne være i jeres indgangsparti eller reception, på et kontor for sig selv eller måske i et hjørne af kantinen eller jeres kontorlandskab.
Derudover fungerer effekter som nøje udvalgte lamper eller tæpper altid rigtig godt, hvis du ønsker at give din virksomhed et strejf af hjemlig hygge i sit udseende, hvilket ofte fremmer dine medarbejderes mentale ro og tilstedeværelse og dermed også deres evne til at præstere og skabe resultater for din virksomhed.
Blandt de andre produkter, vi også jævnligt har på lager, er eksempelvis udstillingsskabe som, hvis de for eksempel sættes op med virksomhedens produkter i, vil give et fænomenalt ekstra touch til din reception. Eller spejle, knager og hattehylder, der både gør din virksomheds rum en smule mere hyggelige og samtidig hjælper til med at holde lokalerne ryddelige.
Vi har rigtig mange varer i denne kategori, og de når ikke alle sammen at komme online, før de er solgt igen. Derfor er du meget velkommen til at kontakte os per telefon eller e-mail og forhøre dig om, hvilke andre muligheder vi har på lager for at udstyre din reception og dine andre lokaler med diverse produkter, møbler og gadgets, der altid forskønner og pynter.
Følg os