Opkøb af kontormøbler

Vi køber større partier kontormøbler, konferencemøbler, kantinemøbler mv. i forbindelse med flytninger, konkurser og lignende.

Ved større partier forstås eks. +30 arbejdsstationer, komplet møblement til kantiner, lækre konferencesæt, designmøbler mv. I tilfælde hvor du ligeledes står overfor at anskaffe nye møbler, så har mindre partier af møbler i opkøb også vores interesse.

Derfor skal du vælge jkOffice til opkøb af dine kontormøbler

  • Professionelt fra A-Z.
  • Hurtig afhentning og fleksibel i forhold til dine ønsker.
  • Stor erfaring med sager med op til 1.000 arbejdspladser af gangen.
  • Kan kombineres med jkOffice koncepterne, FlytteService og DomicilSalg.
  • Vi gør en stor indsats for at så meget som muligt kan genbruges.

Vi søger altid større partier af følgende:

  • Hæve-/sænkeborde
  • Kontorstole af kvalitetsmærker 
  • Konferencemøbler
  • Kantinemøbler
  • Whiteboards
  • Skillevægge

Kontakt os på telefon eller email, hvis du har møbler, du ønsker at sælge.

Som første step send gerne en email med fotos og al den information, du har (antal, mål, stand, mærker mv.), til info@jkoffice.dk.

Inkluder gerne information om forholdene på afhentningsstedet, er møblerne let tilgængelige? Er der trapper eller elevator? Tidshorisont osv.

Vores professionelle personale har meget erfaring med afhentning af møbler i egne lastbiler. Ved de helt store sager tilknytter vi gode samarbejdspartnere, som vi stoler 100% på. Vores service er altid i top, vi er fleksible og går meget langt for vores kunder. Har du specifikke ønsker, vil vi altid forsøge at imødekomme dem.

Samtidig får du 200% god karma, da alle møbler, som vi ikke kan videresælge, vil blive doneret væk eller sendt til genanvendelse (spånplader, omsmeltning mv.)

Ved at klikke 'Acceptér Alle' så giver til tiladelse til at vi må indsamle information om dig til forskellige formål, hvilket inkluderer: Funktionalitet, Statestik og Marketing